Hur fan kan jag vara så jävla dum?

Hur fan kan jag vara så jävla dum?
Hur fan kan jag vara så jävla dum?
Hur fan kan jag vara så jävla dum?
Hur fan kan jag vara så jävla dum?
Hur fan kan jag vara så jävla dum?
Hur fan kan jag vara så jävla dum?
Hur fan kan jag vara så jävla dum?
Det är mitt mantra idag.. eller ja, i livet just nu.
Hur kunde jag ens tro?
Hur kunde jag ens tänka tanken?
Hur fan jag vara så jäääävla blåögd?
Jag ransakar mig själv.
Felen jag hittar i andra är fan bara fel på mig.
Jag tänker fel.
Jag agerar fel.
Jag tror fel.
Jag hoppas fel.
Varför lääär jag mig inte?
Kontrollerar mig?
Leva efter vad jag lär?
Nejnejnej...
"Trygghet och tillit och trohet"
Neeejtack.
Istället:
"Spänning och otrygghet och besvikelse"
Tyyyydligen.
Är så arg. Så förbannad. På mig själv.
Är så jäääävla arg på mig själv.
Hur fan kunde jag vara så dum?
I'm my worst enemy. Hell yeah.
Åter igen. Du var så jävla fin, men nu är du fan bara ett svin.
Ransakning: Jag är så jävla dum. FAN!
HELVETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0