Oktober råkade bli bloggfri..

...det var inte riktigt meningen, bara blev så :-)
Förlåt ALLA trooogna bloggläsare ;)
Bara för det får ni tvåå inlägg denna månad...

Vad har hänt sen sist?
- inte så mycket, och det mesta vet ni redan.

Nedräkning: om 214 dagar är jag arbetsterapeut :-) Dvs ca 30 veckor. Dvs ca 7 månader. 


Världens bästa industriområde finns under kvinnans nattlinne. Två mejerier, ett vattenverk, ett gasverk och världens minsta nöjespark med endast en ståplats....


Kan man heta Bo om man är hemlös?
Kan man kalla en person som gillar att sexa utom hus för uteliggare?
Kan man kalla en pappa som är hemma med sina barn för hushållspapper?


En skoj grej jag gjorde för nåt litet tag sen var och testa framtiden.amf.se ett brev till sig själv eller någon i sin närhet, men mottagaren får inte brevet förrän om 20 år.
Ganska häftigt faktiskt... Undra hur mitt liv ser ut när jag är 45? Bor jag i samma lägenhet med min katt tro?

Nu räcker det för nu....
Kram på er :)






Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är en mkt trogen läsare så jag uppskattar dessa två inlägg mkt ^^ hihi



det där med brevet verkade ball, måste jag kolla upp :)

2010-11-01 @ 23:32:59
URL: http://johannawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0